Wednesday, July 9, 2014

Би түүний үргэлжлэл ...

  Миний бие нэлээдгүй хугацаанд өөртэйгөө харилцалгүйгээр орон зай цаг хугацааг өнгөрүүлжээ. Хувь заяа, амьдралын замналаар алхахдаа үргэлж өөдрөг номер нэг хэмээн талархаж явсан зүрх минь энэ хугацаанд гуниглан сайн сайхнаа мартагнасан янзтай. 
    Өнгөрсөнд сайн муу асуудал олон тулгарлаа. Хайрлаж хүндэлдэг хүн минь хорвоог орхин одсон нь зовлон үзээгүй надад цочрол болоо юу гэмээр, амьдрал минь зогсонгишжээ. Гэхдээ ийм байх ёсгүй. Өнгөрсөн зовлонгоо бодож ирээдүйн сайн сайханаа тушиж хэрхэв ч болохгүй. Тэр надад итгэдэг байсан. Би түүний үргэлжлэл...
                      Амьдрал үнэхээр баялаг, хайр бүхнээс хүчтэй.

Энийг уншив: Би түүний үргэлжлэл ...жиргэе!

0 comments:


Blogobo

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP