Tuesday, December 21, 2010

Хайр бүх хүний зүрхэнд бий ...

    Санаандгүй сууж байтал энэ л үг миний чихэнд нэг л содон сонсогдлоо. Хайр бүх хүний зүрхэнд бий...  Хэдийгээр реклам ч гэлээ үг нь их таалагдсан учир энэ тухай бичихээр шийдэв.
    Хүн болгон адилгүй, хүлэг болгон жороогүй гэдэг ч хайр хүн бүрт л бий. Тэр ч бүү хэл хүн бүрийн зүрхэнд асар их хайр байгаа гэдэгт би итгэж байна.
    Энэ хорвоо ертөнц дээр бид бие биенээ шүүмжилж, тодорхойлсоор сайн бас муу хүн гэхчилэн олон ангилалыг үүсгэсэн. Зарим нь үнэхээр өөрсдөөс нь үүдэлтэй байдаг ч угтаа бол бид л үүнийг бий болгодог шүү дээ. Гэхдээ сайн ч бай, муу ч бай хүн бүрийн зүрхэнд хайр лав бий.
    Хэн нэгнээс санаа зовохгүйгээр, бардам ихэмсэг зандаа дийлдэлгүйгээр зүрхэн дэх хайраа хэрэгтэй зүйлд нь зарцуулдаг байгаасай. Хүн бүр ...
Зүрхэн дэх хайраа мэдэрч амьдраасай.
Хайр хүн бүрийн зүрхэнд бий.
 Үнэхээр сайхан реклам хийжээ. UNITEL-ийг рекламдах гэж тавьсангүй. Гэхдээ би сонгодог үйлчилгээний үнэнч хэрэглэгч. Надад таалагддаг. 

Бүх хүний зүрхэнд хайр бий. Би итгэж байна ...  
Яг л түүн шиг.
                                                     Mother Teresa
                            Mother Teresa

                                                         Mother Teresa
                                                                      
Энийг уншив: Хайр бүх хүний зүрхэнд бий ...жиргэе!

1 comments:

Anonymous said...

tm shuu


Blogobo

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP