Monday, June 28, 2010

Ээж бурхан


Энэхэн замбуулинд төрснөөс минь хойш
Ижий бурхан надад бүхнийг өгсөн
Эрээнтэй бараантай амьдралын дунд 
Ижий минь намайг хүмүүн болгосон

Уйлахад минь аргадаж 
Ухаангүй гэнэн аашлахад минь загнаж
Энэ насандаа хүний ёсоор амьдрах 
Энгийн мөртлөө агуу ухааныг надад сургасан


Тэнгэрийн дор үр нь болж төрөөд
Тэмтчиж тунтчин алхахаас минь эхлээд 
Том толгойлж гомдоож явахад минь хүртэл 
Толгойг минь илэн ухаанаа шингээсэн миний бурхан ижий

Алаг дэлхийд надад амьдрал бэлэглэсэн ачтан ээж минь та
Алдаа оноо бүхэнд минь ухаарал хайрласан буянтан ээж минь та
Чадвал хүүгээ чадлаа гэж баярлах ээж минь та 
Чадаагүй бол чаднаа хэмээн хүүдээ урам хайрлах ээж минь та 
Хамаг дотор сэтгэлийг минь ганцхан та л ойлгоно.
Хорвоо ертөнцийн хуулийг ганцхан та минь л надад ойлгуулна.
Элбэрэлт эхийн минь хайр
Энэ биений минь эд эс бүхэнд шингээстэй
Эгэлхэн зүрхэнд минь бойжсон хүсэл мөрөөдөлд
Эхийн минь итгэл найдвар цөм шингээстэй

Эрдэнэт хүний сайн сайхныг 
Эх хүнгүйгээр төсөөлөшгүй 
Эгнэшгүй энэ их ачтаныг 
Энэ яваа насандаа хором бүр баярлуулж амьдарцгаая хүмүүс ээ!
Ижий минь та миний бурхан
Энийг уншив: Ээж бурханжиргэе!

0 comments:


Blogobo

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP